söndag 14 september 2008

30-årskalas

Igår var det dags igen för ett nytt partaj. Vår vän Nicklas fyller 30 år på tisdag och firade igår med en kul kalas hemma i villan. Ewelina blev hämtad av farmor och när dom hade åkt blev det bråttom att göra sig tjusig!
Straxt efter 18- tiden kom Hanna som skulle skjutsa dit oss och såklart även hon kalasa. Det blev god mat och massor med vin och öl och bål...
Sen dansade vi hela natten lång.
Jonas drog till statt vid 23-tiden men jag stannade till 03:00. Då började jag ringa efter taxi men det var bara upptaget så jag fick låna Linns cykel istället. Tack och lov kom jag och cykeln hem helskinade.
Idag har det varit aningen jobbigt att ta sig ur sängen men vid 16-tiden på eftermiddagen så tog jag ett bubbelbad och känner mig nu lite piggare.
Sitter nu vid datorn och kollar in lite grejer på tradera och har även fyndat ett galonställ som jag köpte till ett "köp nu" pris på 100 kr. Det var helt nytt och lite nöjd blir man när man ser att andra har bjudit upp till 154 kr för samma ställ och samma stl eftersom säljaren verkade vara ett företag och hade flera stycken.
Nu längtar jag efter vår lilla tussa som jag hoppas snart ska dyka upp med sin farmor, Kenneth och Nelly.

1 kommentar:

Sanna sa...

Går du i giftastankar men behöver en hjälpande hand på vägen?

Vi söker er som vill gifta er men av en eller annan anledning inte riktigt fått till det. Vi spelar i oktober in ett bröllopsprogram där professionella experter tillsammans med släkt och vänner kommer att hjälpa er att arrangera ert drömbröllop. Samtliga inblandade arbetar mot samma mål, nämligen att brudparet ska bli mer än nöjda.

Vill ni vara med och göra er stora dag än mer minnesvärd? Vill ni slippa planeringsstressen och bor i Mälardalen? Hör av er på telefon eller via e-mail så berättar vi mer.

brollop@titan.se
08-528 011 49