torsdag 19 juni 2008

Suck


Usch vad irriterad jag blir. Farbrorn som bodde i detta hus innan oss hade den dåliga smaken att sätta träpanel på sina garderobsdörrar, vilket vi självfallet inte vill ha. Lätt som en plätt tänkte vi det är ju bara att slita bort panelen måla och smacka upp dem igen eller i värsta fall köpa 4 nya. Så dyrt kan det ju inte vara med sånna dörrar. Men nu efter att ha målat, och lackat 1 gång för att stärka färgen lite så ser det ut som SKIT och jag bestämmer då att det får bli NYA dörrar.
Så nu har jag kollat med cheapy, bygg&interiör, Bauhause, Byggmax och Skånska byggvaror OCH det verkar som om vi har en onormal storlek på våra dörrar.
Jag säger bara suck detta var ju såklart marigare än jag trodde. Men okej vi kanske kan flytta de fyra dörrarna i stora sovrummet som inte är panelbelagda och köpa skjutdörrar dit...nu är det ju så att det inte var nån billig historia...men jag får väl undersöka vidare om det kan fyndas
nånstans.
Har jag riktig tur kommer Jonas hem och säger såhär och såhär ska vi göra och vips blir det bra...men det är ju inte troligt.

Suck säger jag bara!

Inga kommentarer: