söndag 7 september 2008

Frissan

Visste direkt att man läser skvallerblaskor hos frissan...

Rosa och nyklippt...

Cool tjej i sin favvo posistion...väntandes på att mamma eller pappa ska börna runt med henne.

Dagarna går fort nu hinner inte och har inte haft någon lust att sitta vid datorn och skriva.
Men nu tänkte jag visa upp vår nyfriserade lilla tös som i torsdags fick gå till "Majsan".
Ewelina provade alla väntfåtöljer innan det var dags att hopp upp i frisörstolen men då ville hon inte ha skynket på sig.
Då fick hon sitta i mitt knä istället och så fick jag på mig ett skynke som hon helst ville slita bort. Då avledde vi henne med lite physalis och så gick det även att ta på henne sitt egna skynke. Efter ca 10 minuter var det klart och Tussan hade lite rosa sprayfärg i håret.
Det gick klart bättre än jag väntat mig eftersom hon har varit lite blyg den senaste tiden när det gäller nya saker.

Idag har vi varit och hämtat ved hos min mormor som ska flytta ifrån sitt hus.
Efter lite fika åkte vi in till stan och så kom mina föräldrar och hjälpte till och att köra in veden så jag kunde stapla upp den. Skönt nu var det klart, nu ska vi bara ut en vända till och hämta det sista och även ta hit en kista som jag ska få. Hoppas bara att den får plats där vi har tänkt och ha den för den är då himla bred.

Nu är det snart sovdags.
Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: