måndag 14 juli 2008

3 Veckor

(Sötaste tjejen i schysstaste foppatofflorna)
Idag är det 3 veckor kvar på den underbara mammaledigheten så nu vill jag spendera all tid som bra går med lillsorken. Ska jag göra något så väntar jag tills det är sovdags för henne, oftast iallafall.
Dock tar jag fram dammsugaren nångång ibland
men det är ju även för att hon ska bli van vid den.
Idag har vi promenerat med Linn och Tyra, vi tog ett snabbstopp vid sjön och Ewelina skulle få känna lite på vattnet.
Men hon ville helst sätta sig så jag tog av henne alla kläder,
men då var hon inte så badsugen längre utan ville helst sitta på sanden och möjligtvis låta fötterna få lite vatten på sig.

Kvällen har jag ägnat åt att påbörja målningen av överdelen på vitrinskåpet, men nu har jag ingen färg kvar så jag går i väntans tider tills affären ska få in ny...

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer: