söndag 6 juli 2008

Skoskav

Ajajaj nu har jag två stora bultande skoskav på hälarna...funderade på och fota och lägga in bilder så ni kan tycka lite synd om mig men bestämde mig för att bespara er det.
Började ju för ca 1månad sedan och "gogga" men efter 1 vecka gjorde mina knän så ont att jag inte ens kunde gå fort. Så det var bara att vila och hoppas det skulle ge sig...två veckor senare var det möhippa och paintboll, då fick knäna stå tillbaka så jag drog på mig knäskydd och det gick bra.
Har nu våndats i ca en vecka att magen, låren och baken inte alls är det minsta lik vad den var förr när jag var "ung och vältränad" (ta ordet vältränad med en nypa salt...kanske ska det nog bara stå tränad) inte för att det var perfekt då men iallafall lite mindre slappt.
Jaja idag har jag gnällt halva dagen på jobbet att kroppen inte alls är bra så ikväll var det ju bara att ge sig ut, dock valde jag denna gång att ta stavarna och stavgå min runda som jag har. Den är inte alls lång MEN jag kommer iallafall ut och det är tänkt att det ska sporra mig så fort jag märker att flåset blir bättre så att jag kan öka både längd på rundan och hastigheten på mig.
Ååå hoppas verkligen att det går vägen denna gång MEN jag tänker fortsätta äta gott resten av mammaledigheten och sommaren och sen ska jag ta tag i kosten också. Nu ska jag bara njuta och inte göra ALLA ändringar dirket.
Kram kram

Inga kommentarer: