onsdag 16 juli 2008

Har också sett den...

Japp igår blev det av jag och Johanna tog oss iväg till stadens bio och såg filmen "Sex and the city" det var en blandning av tårar, skratt, och lite uttråkning. Dålig humor måste vi ha
(eller kanske inte eftersom det var det som fick Carrie att skratta)
eftersom vi gapskratta så tårarna sprutade når Charlotte bajsade på sig.
Haha usch och fy vilken mardröm.
Lite förmycket saker som gick på tok tyckte jag innan allt tack och lov redde upp sig och alla blev lyckliga
(jag gillar inte när filmer slutar olyckligt då blir jag så ledsen).
Är faktiskt lite besviken på filmen, den var nog inte min typ direkt trodde jag skulle få drömma mig bort bland lite glitter och glammor.
Dock diskuterade jag och Johanna att det kunde vara kul att ha en lite finare fest där man klär upp sig lite mer än till de vanliga lördagsfesterna.
Visserligen ska vi få göra oss vackra två gånger under augusti då vi båda ska på bröllop å på det ena får ju Johanna vara vackrast av alla eftersom det är hon som gifter sig.
Men iallafall så la jag fram förslaget när jag kom hem till Jonas att vi kanske kan ha "kostym"-fest när vi skall ha inflyttningsfest. Han lät inte så jättepigg på förslaget...men det kan ju hinna ändras eftersom det lär ju dröja tills i höst innan det finns nån ledig helg till en sån tillställning.
Kram

1 kommentar:

Johanna sa...

Tack för sällspaet på bion! Jag tycker det låter som en utmärkt idé med en "fin"-fest men det kanske bara är du och jag som tycker det...
Kram Johanna