måndag 21 juli 2008

VAAA!

Är det verkligen sant...tar klädesbutikerna redan fram vinteroveraller?!
Ja iallafall har Lindex här i stan gjort det och det är ju inte riktigt klokt.
Man får ju inte direkt hjälp på traven att förlänga sommaren...
Ewelina och jag försökte fynda ett galonställ men jag fick beslutsångest trotts min shoppaholic som jag har upptäckt att jag nog lider av.
Det fanns inga tjejjackor i bamsegalonstället som var på rean
utan bara i blått till killjackorna.
Nu råkade det ju vara en sån blå som jag faktiskt gillar så jag skulle kunna köpa den...MEN vill jag verkligen att hon ska ha rosa byxor och killjacka...kommer folk fatta att hon är tjej då?! Jag får ta och fundera på detta och så får vi väl se om det finns kvar när jag väl bestämt om jag vill ha det!

Inga kommentarer: