fredag 15 augusti 2008

2 veckor avklarade

I denna glasslåda sitter man ju riktigt bra...
Tränar med "pilatesbollen"

Idag jobbade jag sista dagen på två veckor. Nu ska lillskrot skolas in på dagis så då ska vi båda vara hemma och hjälpas åt med det. Känns som om det kan vara en fördel att båda får träffa all personal, se hur det går till och kunna ställa alla frågor så att inte en behöver tänka på allt.
Skönt ska det bli att vara ledig också så nu ska jag njuta och försöka få lite mer ordning i hemmet för sen väntas det jobb ända fram till nästa sommar
känns det som.
Suck...men jag kommer troligtvis vara ledig varannan torsdag och Jonas varje fredag så det ska nog kunna bli bra endå. Känns verkligen som lyx att få vara hemma med lillskrot en vardag ibland, själva bara hon och jag. För helgerna vill man ju ha till hela den lilla familjen men ibland är det skönt att vara ensamma också.
Nu ska jag gå och äta godis, tacochips och guaccemole (reservation för stavningen) det är såååå gottttt!
Ha en skön helg!
Kommentar från Ewelina när hennes pappa går in i tvättstugan
(där även frysen finns)
-Gass. Gass, Gass (=Glass, Glass, Glass)

Inga kommentarer: