söndag 24 augusti 2008

Bröllop nr 2

Så vackra!

Igår fick vi återigen göra oss fina och gå till kyrkan och bevittna ett bröllop. Efter lite strul med tillfixandet så gick det bra och jag kände mig riktigt bröllopsfin.

Vigseln gick bra men prästen sa fel på namnet på brudgummen men det löste sig endå. Efteråt var det fest i Båsenberg och där var det fullt ös. Vårat bord var ett riktigt partybord och vi höll låda för halva salongen. Vi delade även broderligt på mat och dryck som man inte vill ha.


Efter middag och lite tal blev det dans till polysong. Det svängde bra mellan varven men enligt min smak var det lite förmyckiet kramgoa låtar. Kanske tycker jag det blir förmycket eftersom jag inte har en karl som vill dansa med mig.


Framåt 2 tiden tackade vi för oss och åkte in till stan för ett besök på Maistro och efterfest hos Johanna och Håkan. Dock blev det mest att vi åt och sedan knallade vi hem. Kom hem vid 4 tiden och då drack vi Resorb båda två och sedan somnade vi båda ganska så omgående.


Tack herr och fru Järlestam för en trevlig och minnsevärd kväll.

PUSS

Inga kommentarer: