lördag 16 augusti 2008

Släpkärra

Sa till min sambo idag att vi nog måste ta och köpa oss en släpkärra...har liksom insett hur smidigt det skulle vara eftersom jag rätt vad det är får för mig att såga bort eller slita bort massor av växtligheter på tomten. Hade man då en släpkärra så skulle man ju spara in ett moment i förflyttning av grenar osv.
- Vet du vad det kostar säger Jonas då!
- Va, det kan väl inte vara så j..la dyrt med en begagnad, svarar jag.
-Du får nog ge runt 10000 kr iallafall säger han då.
-Stööön det kan väl inte vara sant, för en släpkärra???!
Så nu har jag kollat på blocket och man kan få en ny runt 10000 kr men snål som jag är så tycker jag endå att det är alldeles på tok för dyrt. Nej det blir nog till att låna när det behövs och istället få göra extramomentet.
Kram

Inga kommentarer: