onsdag 6 augusti 2008

Nackont

Ajaj jag har fått ont i min nacke, måste ha legat väldigt tokigt inatt när jag sov. För värken som jag hade efter partypinglans besök den har försvunnit.
Usch börjar verkligen känna att kroppen springer ifrån mig.
Jag har börjat och fått krämpor lite var stans och snart har jag väl reumatism och kan inte röra mig.
Säger varje dag att jag måste skaffa nya skor och börja göra något åt detta.
Men nya skor är dyrt och när lönen väl kommer så är det ju höst och kallt om kvällarna så då vill jag ju inte ge mig ut...
MEN jag måste skulle jag vänta med och röra mig till i vår då det är härliga kvällar så är jag baske mig osäker på om jag kan röra mig överhuvudtaget.
Usch detta är verkligen ett tungt måste, känner inte samma glädje i träning som jag gjorde för barar nån vecka sedan.
F.N att jag ska tröttna så fort på allt.
Nej nu ska jag duscha och läsa lite gamla inredningstidningar som jag fått av en kompis och glömma detta igen.
Gonatt

Inga kommentarer: