söndag 10 augusti 2008

Puss och kram

Idag for vi iväg till Julia och hennes mamma och
vår gemensamma kompis Johanna.
De skulle träffas och ha det lite lugnt och skönt och
vi fick även komma och leka lite.
Ewelina har nog blivit lite inspirerad av sin puss och kramkompis Edvin
för hon försökte göra likadant med med Julia.
Dom båda såg så himla roliga ut när man frågade den ena om den andra kunde få en puss. Då lutade de fram huvudet och så pussade dom i luften, hihi.
Innan vi ringde och kollade så det verkligen var okej att vi kom så frågade jag Ewelina om vi skulle ringa Julia och fråga om vi kunde komma. Då gav lillskrot telefonen till mig samtidigt som hon höll sin hand vid sitt öra som en en låtsas telefon. Då blev jag riktigt full i skratt.
Jag kan verkligen inte förstå att hon kan förstå så mycket.
T.ex. när vi var i badhuset på förmiddagen så tog hon ut ena armkudden ur påsen när vi skulle hem.
-Nej sa jag stoppa tillbaka den i påsen.
Å Ewelina försöker men det gick inte så bra, men iallafall.
Komihåget är det inget större fel på heller,
hon hittade Julias kan hemma hos dom så jag la upp den på kakelugnen. Efter...ja minst 15 minuter iallafall, så började lillskrot fixa med Johannas hår och kom på att hon skulle ha kammen och kommer till mig som sitter vid kakelugnen och pekar att hon vill ha kammen.?! Hur kunde hon komma ihåg att jag lagt den där??? hon har ju bättre komihåg än mig.
Nu är det sovdags
Gonatt

Inga kommentarer: