måndag 25 augusti 2008

Bra på dagis

Idag lämnade jag Ewelina på dagis i tre timmar och sen kom både jag och Jonas och hämtade henne.
Inga problem alls idag utan hon traskade iväg direkt när jag släppte ner henne från vagnen så jag fick skynda mig och pussa henne.
Hon hade skålat med kompisarna vid maten och inte haft sån lust att sova så hon fick sova när hon kom hem.
Här hemma passade vi på och klippa gräs, måla golvplattan till kaminen, städa lite i garaget plus att jag trotts att jag lovat mig själv att aldrig mer åka på begagnatförsäljning av barnkläder åkte till lokalen.
Jag tänkte att jag trotts allt kanske kunde hitta en galoonjacka till hennes fina byxor. Det fanns en men den var för liten.
Tänkte även att byxor kanske man kan hitta så jag stod och kollade igenom hela högen med 86/92 byxor och det hela slutade med 2 par manchesterbyxor varav de ena var snickarbyxor och ett par mjuka blåa jeans med fina tygblommor. Enligt mig ser det typ oanvänt ut och sammanlagda summan blev 90:-.
På kvällen har jag varit och hämtat ved hos min mormor men nästa gång får vi nog lov att ordna fram en släpkärra för det är typ 3-4 kubik kvar så det blir inte så bra med bagaget på bilen.
Imorgon har jag sovmorogn JIIIPPI!

Inga kommentarer: