fredag 1 augusti 2008

Fresch cherry

Jajajemen imorgon smäller det då blir det bröllop och jisses vad skoj det ska bli.
Hade lite kläder som jag hade tänkt ha men jag var inte alls riktigt nöjd.
Jag har letat och letat men inget hittat.
Idag tog jag och Ewelina ytterligare en sväng på Axelssons och där hängde den, tyllklänning i röd frech cherry.
Precis så som jag vill ha det.
Så nu är jag riktigt bröllopsfin...men det finns ett litet krux.
Jag är ju inte så himla liten till växten och tyvärr så hade dom inte XL så jag har tagit L så det är lite jobbigt och andas ska jag erkänna.
Men jag tror man vänjer sig, sitter just nu i den och är fin vid datorn och det känns ganska så okej. Skulle det nu blir jättejobbigt imorgon så har jag lite "Catarina-lösningar" att ta till.
Nu är det nog många som känner mig som ler när jag skriver detta eftersom jag brukar få det mesta att funka om jag tycker något är snyggt.
Nu måste jag fixa lite och packa lite till lillskrot eftersom hon ska vara hos sin
moster och hennes familj när vi är på galej.
Jag ska fara iväg vid 9:30 imorgon och försöka och hjälpas åt med en kompis att få fason på våra frillor till festen. Vi ville ha gott om tid på oss ifallatt det skiter sig så kan vi kliva in i duschen och bara köra lite mer naturligt.
Gonatt

Inga kommentarer: